Railnet

Spomienka na leto - PERURAIL MACHU PICCHU – CUSCO

Skutočná železnica | Marian , 08. 12. 2006 (6913 zhliadnutí)
Koncom júna 2007 naša kamarátka Slávka navštívila Peru. Keďže nás o programe cesty dopredu informovala, moja prosba bola úplne typická - Prosím ťa nafoť mi železnicu.
Vraj sny a sľuby sú na to, aby sa splnili a tak som dostal kopu krásnych fotiek z Perurail. Je škoda si ich nechať iba pre seba a tak Vám ich v mene autorov prinášam. Popis k fotkám nie je, lebo ich samozrejme nefotil železničný nadšenec, ale pridávam aspoň malú mapku prejdenej trasy. Viac informácií sa dá nájsť napríklad na www.perurail.com. Autori fotiek sú Slávka Maďarová a Braňo Jurča.

Prejdená trasa
Prejdená trasa

Autorka fotografií - Slávka
Autorka fotografií

Miestna obyvateľka
Miestna obyvateľka

Veľký nápis na vozidlách
Veľký nápis na vozidlách

Čo iné by ste hľadali v znaku Perurail...
Čo iné by ste hľadali v znaku Perurail...

Pohľad na železničnú stanicu...
Pohľad na železničnú stanicu z vtáčej perspektívy...

Pohľad z vlaku do okolia je stále rovnaký – skalné rokliny,
Pohľad z vlaku do okolia je stále rovnaký – skalné rokliny, horské rieky a bujná zeleň

Tu trať ešte nejde iba po skalnej rímse...
Tu má trať ešte pomerne dosť miesta.....

Tu úž áno
Ale takto sa jazdí po skalnej rímse...

Jeden z mnohých oblúkov na trati
Jeden z mnohých oblúkov na trati

Súbežná trať ? – nie, to sa iba vlak blíži do úvrate
Súbežná trať ? – nie, to sa iba vlak blíži do úvrate

vlak vchádza na výhybku úvrate
Perurail je vyhľadávaná pre dve veci (okrem toho, že je to iba obyčajná dopravná tepna) – donedávna to bola najvyššie položená železnica sveta (tento rok ju prekonali Číňania) a systém stúpania je úvraťami - tu práve vlak vchádza na výhybku úvrate.

Pár záberov zo staníc



Pár záberov zo staníc


Pár záberov zo staníc


Pár záberov zo staníc


Pár záberov zo staníc


Úzky prejazdný profil – miestom sa očividne šetrí...
Úzky prejazdný profil – miestom sa očividne šetrí...

Detail trate – rozchod 914 mm...
Detail trate – rozchod 914 mm...

Vlakový personál
Vlakový personál

No a nakoniec železničné vozidlá, bohužiaľ typy a výrobcov n
No a nakoniec železničné vozidlá, bohužiaľ typy a výrobcov neviem...

Motorový vozeň, tento typ sa tu vyskytuje už od konca šesťde
Motorový vozeň, tento typ sa tu vyskytuje už od konca šesťdesiatych rokov

Motorový vozeň spredu
Motorový vozeň spredu

Motorový vozeň zboku
Motorový vozeň zboku

Osobné vozne
Osobné vozne

Osobné vozne pohľad zozadu
Osobné vozne pohľad zozadu

Interiér osobných vozňov
Interiér osobných vozňov

dieselelektrická lokomotíva Co – Co  Alco Products Inc
Podľa mojich znalostí by to mala byť dieselelektrická lokomotíva Co – Co Alco Products Inc - 2 150 hp, lokomotívy tohto typu sa tu vyskytujú od začiatku 60 – tych rokov

Lokomotíva spredu
Lokomotíva spredu

Novší typ motorových vozňov
Novší typ motorových vozňov
[Akt. známka: 0,14 / Počet hlasov: 7] -      + 

Pridať nový komentár

poustva 12.12.2006 13:58:45

krasne

akorat na modulovku by to asi nebylo :)

Reagovať

maja 02.01.2007 16:12:11

re: krasne

myslim ze mas pravdu..............

Reagovať

ondro 14.12.2006 15:34:55

skusenost cestovatelov

ano, mozes doplnit pre fanusikov vlakov, ze tam bolo aspon minus 20 stupnov a nasledky " dvojo zapalov priedusiek " nepomohla ani ponuknuta deka. asi nevedia co je to kurenie

Reagovať

maja 02.01.2007 16:03:35

super

mate pekne fotky

Reagovať

Pridať nový komentár