Railnet

Obrazom z 5. stretnutia modulov v Bojniciach

Akcie | Peter Meszároš, 19. 04. 2008 (9084 zhliadnutí)

Tentokrát to bude bez komentára...

[Akt. známka: 0,00 / Počet hlasov: 32] -      + 

Pridať nový komentár

čanek 22.04.2008 09:58:30

zelená v protisměru

není to prosím výtka a už vůbec ne vážně míněná výtka. na pátém obrázku seshora vidím motorák jedoucí podle světel ke kameře. míjí třísvětelné návěstidlo, které pro protisměr povoluje jízdu zeleným světlem. kde se stala chyba?

Reagovať

gaborm 22.04.2008 10:19:59

re: zelená v protisměru

toto vzniklo nahodou, ked sa dal motoracik posunut kusok naspat a uz sa nedal prepnut do spravneho smeru jazdy. je to chyba, kotrej sa budeme snazit nabuduce vyhnut.

Reagovať

čanek 22.04.2008 16:49:16

re: re: zelená v protisměru

ok. přesná odpověď. takových chybiček se snese a nikoho neubude :-) . bral jsem to jako detektivní zápletku a dostalo se mi rozluštění. mnoho zdaru!

Reagovať

festo 20.04.2008 21:48:43

no podarilo sa mi tam byť dokonca 2x. v piatok a v sobotu. neviem prečo , ale moja priateľka to zhodnotila, že minulý rok to bolo lepšie , ale inak sa nám to veľmi páčilo. trošku kritiky: s vlakmy jazdia aj mladší účastníci a niekedy mi to príde ako autodráha - je to moc rýchle...... - možno potom aj ten následok, polovici sergejov chýbal kde tu nárazník

Reagovať

jki 19.04.2008 18:25:03

tak ma predbehli :-) ale aj tak pridávam "svoj" komentár... http://http://picasaweb.google.com/jki ss56/bojnice2008

Reagovať

jki 19.04.2008 18:27:00

nešťasné linky:

ten predchádzajúci je zas zlý, phprs má vysokú mieru tvorivisti : zoberte toto a dajte do klipboardu bez medzier http://picasaweb.google.com/jkiss56/bojni ce2008

Reagovať

pekiba 22.04.2008 08:03:33

v prvom rade sa chcem realizátorom poďakovať, že podobné akcie organizujú. aspoň okrem iného človek naberi inšpiráciu. a aj trochu kritiky: už druhý rok som bol na tejto výstave a bol som aj na podobnej v prahe. stále mám dojem, že napriek tomu že sa u nás jedná o väčšiu mierku ako tam je na tých moduluch menej detailou a menej prírody - chýbajú hlavne reálne stromy, lebo väčšina z toho, čo tam bolo sú v reále len kriaky. a žiaľ najviac mi chýba reálna funkčnosť priecestí, návestidiel(pár ich tam bolo funkčných ale "hore nohami").

Reagovať

milan ferdián 20.04.2008 20:17:25

bojnice

pěkné,pěkné......... s pozdravem stavbě zdar milan ferdián

Reagovať

buh2 21.04.2008 19:35:24

re:kritika

v propozíciach sa taktiež písalo niečo o voľnom jazdení. tgv bolo spomenuté iba ako držiteľ rýchlostného rekordu v reále (ale zato v bojniciach jazdil aj bigboy a talent). a ukážte mi ako pri vjazde do stanice do odbočky obmedzíte na dcc rýchlosť, keď tam niekto vletí 90 km/h namiesto 40 km/h.

Reagovať

22.04.2008 09:06:09

re: re:kritika

ako omezit rychlost v dcc ? v prvom rade u modulov by mali byt stihle vyhybky a odbocka by nemala byt extra problem ustat aj v 90km, ked je v pomere k trati, nie len poctarsky. ak pustam jazdit nedisplinovanych firov, potom holt musim mat zabezpecovacku - zabezpecenie ! obmezenie urobim na dekodere, ked nemam ine dcc riesenie.

Reagovať

22.04.2008 09:56:42

re: re: re:kritika

vytrhas jeden priklad z kontextu. nie je to tak, ze by vsetci hned jazdili iba maximalkami do stanic. proste v ramci kazdeho stretnutia sa vzdy niekto najde, kto to prezenie, je upozorneny a potom je chvilu klud. uz prvy prispevok, ktory spustil tuto seriu, pise "niekedy". stihla vyhybka to nespomali, "len" zjednodusi prejazd. a keď to striktne obmedzime v dekodery, tak zas bude vlna kritiky, ze v medzistanicnych usekoch sa rychlik vliekol ako posunovak. kazde taketo strenutie je o urcitych kompromisoch. jedine realne obmedzenie na dekodery je obmedzenie maximalky, ale to asi vies. problem plnej zabezpecovacky je o niecom uplne inom a aj v zababove to napriklad plne riesia iba v "n" sekcii. ps: vsetkym kritkom odkazujem jednu vec, ked sa vam nepaci ako je to robene, ukazte to tym chlapom z bojnic! spravte svoje stretnutie pre verejnost o velkosti 100-150 m, kde budete mat iba moduly plne zazelenane, zastromovane, s komplet zabezpecovackou a s vysokou mierou funkcnnych detajlov. kde budete mat plne znalych a ukaznenych firov. ked sa vam to podari, tak sa o takych 10-15 rokov urcite radi prídu pozriet/nepozriet a skritzovat odhora dole :-).

Reagovať

22.04.2008 12:09:31

re: re: re: re:kritika

panove, co sa ihned paprcite ? zruste potom debatu a bude pokoj. pripadne robte selekciu len na pozitivnu kritiku. zabezpecenie ide riesit tak aj tak, modulovka + dcc skyta viac moznosti. ak sa to robi doma, na neverejnom jazdeni atd, je kazdeho vec. ked sa s niecim vyleze na verejnost a da moznost debatovat, potom su reakcie rozne ...

Reagovať

zdeno 23.04.2008 18:13:15

stromy

maji to n-kari lahsi, prece jenom ty stromy maji mensi :-))) ale u nas to je hlavne o doprave. pokud tam budou 30cm a vetsi stromy, tak dva moduly proti sobe, v prepravni poloze, zaberou skoro metr. zalezi na vyske cela modulu. takze do auta vezme dotycny polovinu az ctvrtinu modulu, ktere by jinak mohl vzit. nic vic, nic min. neni to schvalne, ale proste tvrda realita. ahojz

Reagovať

ondro 25.04.2008 09:30:42

ako je to v zababov n-scale?

zdravim! precital som si diskusiu a musim trochu korigovat. zababov n-scale pouziva zabezpecovacku v 3 staniciach. zvysok sa ovlada miestne a bez kolajovych obvodov. (ako v inych sekciach). faktom vsak je, ze masinky maju nastavene dekodery tak, aby jazdili priblizne modelovou rychlostou. ovsem nik nedokaze zabranit tomu, aby nedisciplinovany fira vletel do stanice do odbocky maximalnou rychlostou. je to o discipline, a v pripade deti, asi o vychove. ovsem deti vidia masinky ci auticka v pozicii formule 1 a je na nas dospelakoch, aby sme sa ich snazili drzat na uzde. ako priklad mozem uviest niektore deticky zo zababova, ktore napriek veku okolo 5 rokov dokazu jazdit modelovou rychlostou. (ale zas ta radost, ked si chlapec mohol zajazdit na dvojkolajke plnou parou. take preteky vt602 db vs. vt18.12 dr... zvitazil dekoder s vyssou vmax, ale nevadilo mu to. :-)))))))))))

Reagovať

ondrej 24.04.2008 07:04:56

názory účastníka

chcel by som napísať svoj názor na diskusiu očami účastníka. ja by som rád uvítal tích, ktorí píšu aké je to alebo ono zlé aby prišli medzi nás, ktorí sme tento predmet vašej kritiky pripravovali. prídte s perfektne fungujúcim a dokončeným modulom resp. modulmi, najlepšie všetkými a potom si počkáme čo si o tom myslia tí, ktorí to budú vidieť v fotoreportáži označenou " bez komentára ". ondrej

Reagovať

buh2 21.04.2008 10:34:28

kritika

kritike sa vôbec nebránime (ale kritikov hneď strielame :-))). tieto stretnutia nie sú čisto iba o jazdení, sú o výmene skúsenosti, pomoci jeden druhému, pochválení sa čo má kto nového, atď., ( a to nespomínam večerné rozhovory a ich následky na grafikon) takže niekedy je problém obsadiť všetko dospelími účastníkmi, takže niekedy tie deti pomáhajú aby verejnosť videla aj nejaké súpravy v pohybe. a následok toho je, že deti sú deti a tým môžeš hovoriť čo chceš, aj tak si to urobia po svojom a pojem modelová rýchlosť im nič nehovorí (ale aj medzi dospelími sa nájdu jednotlivci, ktorý pri jazdení s taurusom prekonávali niekoľko krát rekord dosiahnutý tgv). a na druhej strane, keď za tebou príde chlapec, ktorý sa v klube venuje poctivo modelovaniu, že si chce zajazdiť, povieš mu že nie? a tie nárazniky vyplývali z toho, že jazdili aj deti a vyhýbali sme sa im dať drahšie modely, ktoré by mohli poškodiť. ale modely a moduly nepoškodili len deti ktoré s nimi jazdili. to čo si dovolovali niektorí návštevníci hraničilo až s drzosťou a keď sme hovorili na konci stretnutia, že budúce stretnutie by malo byť kvoli návštevníkom s deťmi vo výške meter, tak pri niektorých návštevníkoch by som išiel tak na 2,5 m.

Reagovať

21.04.2008 18:41:40

re: kritika

zaujimava reakcia. v pozvanke sa pisalo cosi o iii. epoche a tu tautus, tgv ? modelova rychlost je podla mna ked model aj naplno ide rychlostou v prepocte k trati. o akom ohrozeni sa potom tu pise ? hlavne pri dcc provoze, kde ide rychlost jednoducho omezit.

Reagovať

Pridať nový komentár