Railnet

Komentáre

k článku: Autovlak do Humenného

zo dňa 14.09.2015, autor článku: Peter Harmady

jki 15.09.2015 23:25:06

A finančné vyhodnotenie?

Aspoň v percentách, či to bolo drahšie ako benzín a o koľko?
Dik :-)

Reagovať

harmi 16.09.2015 10:31:51

Re: A finančné vyhodnotenie?

Bolo to isto drahsie, ale kedze nemusis soferovat, usporena noc (aj ked s vyhradou), kava/caj/croissant, postielka, nederies pneumatiky a tlmice....tak to uplne 1:1 porovnat nejde. Platil som za auto s jednym cestujucim, lebo dieta islo akoze zadarmo v akcii Ficove vlaky, hoci nejaky (nadstandard?) doplatok za neho bol a este samozrejme lozkove priplatky. Za vsetko spolu 70EUR. Palivo na 500km stoji asi 30-50eur podla diesel/benzin a spotreby konkretneho auta.

Reagovať

Ondro 17.09.2015 16:22:45

Skusenosti s autovlakom

Pred 2 rokmi som cestovaval tyzdenne Wien - Innsbruck a Innsbruck - Wien. Cena za auto bola asi v cene spotrebovanej nafty. K tomu listok OBB 2.tr. Aj ked som mal Vorteilscard (cca 45% zlavu), boli celkove naklady o kus vyssie. Ale usetrenych cca 6 hod soferovania pred sichtou, resp. v piatok po sichte mi stali za to. Aj ked som par krat stravil celych 5 hod.jazdy vlakom pracou na projekte.

Priznavam sa, ze zrusene autovlaky OBB mi chybaju, neraz idem domov znacne unaveny a strasne rad by som ten volant strcil do ruky dakomu inemu.

No co uz, linka Wien - Villach uz nejazdi a Wien - Innsbruck jabysmet. Zbytocne vozy kupuje od OBB ZSSK a CD. :-)

Reagovať

ondro 17.09.2015 16:39:45

Skusenosti podruhe.

OBB nerobi tolke cirkusy s hromadami papiera. Asi nie su zvyknuti, ze by si niekto daval na naklady zeleznice opravovat skody, ktore zeleznica nezavinila...

Takze listok pre auto som si zakupoval v predstihu, na stanicu som prichadzal hodinu pred odchodom. Auto som nalozil na vagon (obcas som mal dojem, ze zelezniciari ma skusaju, ci sa vtrepem na dolne poschodie.)
Nik ma nekameroval ani nespisoval nejaky zapis, cele nakladanie trvalo 2-3 minuty. Vykladanie detto. Najdlhsie sa cakalo na pristavenie autovoza ku rampe.

Na hornom poschodi to bolo zaujimave, nakolko vo Viedni West. je kolaj nad rampou zatrolejovana. Zvlastny pocit, aj ked som vedel, ze trolej je uzemneny...

Nemozem vylucit, ze zelezniciari vizualne skontrolovali, ci nema auto nejake zavazne skody pred nakladanim, ale cele odbavenie bolo, ze skontrolovali SPZ a vysku vozidla, odskrtli si auto v zozname a hajde na vagon.

Reagovať

Zobraziť článok Autovlak do Humenného