Railnet

Komentáre

k článku: Detekcia obsadenosti koľajových obvodov - dvojkolia

zo dňa 25.01.2018, autor článku: Boris Pecháň

Ondro 09.02.2018 18:36:10

Odporovy lak

Ja patlam kolieska odporovym lakom Uhlenbrock. (Vacsinou v N-ku, ale patlal som aj TT.)
Skusenost je taka, ze odpory pod 5-6kOhm pri napati cca 14V celkom citelne zahrievali napravu.
Idealne sa mi javilo medzi 6-10k. (Aj ked v norme sme mali 5-20k.)
Ovsem trafit sa aj do rozsahu 5-20k nie je take lahke. Niekedy je to patlanie - skrabanie - patlanie - skrabanie....

Pred meranim odporu treba lak dobre vysusit, za mokra je odpor velmi premenlivy a uz som aj doplatil na to meranie za mokra zhorenou napravou s destrukciou loziskoveho domceka.

Z titulu nespolahlivych kontaktov zvyknem patlat otrocky vsetky napravy, aj ked podla kolegov k vysledku stacilo u 4-napr. vozov patlat len jednu napravu v podvozku.

Reakcia na komentár

V rámci komentárov nemožno používať HTML tagy.

Pre vloženie tučného textu, hyperlinku alebo e-mailovej adresy využite nasledujúce značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]meno@domena.sk[/email]

Zobraziť článok Detekcia obsadenosti koľajových obvodov - dvojkolia