My sme sa boli pozrieť a zajazdiť si na jeho verejnej časti v posledných 4 dňoch. Layout bol postavený ako široké U s malou odbočkou do jednej zo „skrytých“ staníc, pričom pravé rameno bolo poňaté ako lokálna trať s koncovou staničkou.
Celkovo boli na ňom dve „skryté“ stanice, dve železničné stanice (jedna s podnikovou vlečkou) a už spomínaná koncová stanička.
Veľmi milo ma prekvapila a potešila vysoká prepracovanosť krajiny mnohých modulov a taktiež vysoký stupeň digitalizácie ovládania príslušenstva, kde z počítača neboli riadené iba koncová stanička na lokálke a podniková vlečka.
V dňoch verejnej časti stretnutia súčasne prebiehali slávnosti Pernštejnského panstva počas ktorých bolo možné na železničnej trati stretnúť také skvosty ako napr. prvý prototyp T478.1001 alias „zamračená“ s rokom výroby 1964.
Nebudem Vás už ale zdržiavať textom, poďme na fotky, ktoré budem občas komentovať.
parádní fotky,pro mě velká inspirace.dík za ně.:-)))