Aj tento rok v tradičnom čase na konci leta - prvý septembrový víkend, sme sa stretli v Hôrkach pri Žiline. Kto nebol, ako vždy môže ľutovať. Jediné, čo bolo otravné tento rok, bolo počasie. Aj keď je koniec leta, silne sa ochladilo. Podľa fotiek je jasne rozoznať, kto je domáci a kto z teplých južných krajov...
Ako som písal už o stretnutí v Kokave, tento rok som niektoré stretnutia musel z osobných dôvodov vynechať. Podobne (ale z iných dôvodov) bol na tom aj Pavúk. Verím, že ďalšia budúcnosť už bude viac vláčiková a teda aj pohodovejšia.
Aj na napriek tomu sa podarilo vytvoriť solídnu trať s bohatou prevádzkou a nákladnou dopravou.
Hlavné úlohy a obsadenie:
Veľká vďaka za pomoc a participáciu.
Ostatným (vrátane mňa , lebo som už aspoň prišiel pomôcť rozložiť moduly a upratať) ďakujeme týmto za pomoc pri stavbe a rozoberaní.
Layout je klasického zapojenia modulov. Hlavnejšia trať s odbočkou na vedľajšiu.
Aj napriek tomu, že GVD tradične pripravil Peter M., bol pokus o zmenu a osobne si myslím (lebo som zažil), že veľmi úspešný pokus.
T.j. GVD v tradičnom duchu bolo tento krát pripravené pre rušňovodičov ako zošitový turnusový poriadok. Čo teda nie je neobvyklé. Neobvyklé na tohto ročnom spôsobe bolo to, že turnus bol premiešaný v duchu poďme sa hrať a poznávať. T.j. nie ako v skutočnosti. Že pri prvej jazde spoznám trať a potom sa nudím. To premiešanie znamenalo, že v zošiťáku si každý našiel skoro všeho chuť. Mne sa ušiel "zošiťák" s Pn, Os, Mn a MOs tak, že som si prešiel celý layout. Zaposunoval som si s manipulákom, prebehol Pn-ku aj osobáky. Paráda, žiadna nuda v Hôrkach.
Súbor GVD vo formáte GTM aplikácie Grafikon 0.10 Beta kolegu z klubu Ostramo.
Určite oceňujem hustejšiu prevádzku na lokálke ako je obvyklé. Čo je z pohľadu modelovania skutočnoti asi chyba , ale ide tu rovnako o zábavu a pohranie sa ako o to modelovanie skutočnosti . Preto si myslím, že toto by malo byť normálne a venovať energiu modelovania skutočnosti skôr do oblasti dodržania epochálnosti, kvality spracovania krajiny a podobne.
Ďalej by som zastavil k doplneniu tohto GVD - čo nie je z grafikonu vidieť - že Baňa bola obsluhovaná Vlečkovým vlakom zo stanice Martinice na Hané. Čo dalo zaujímajý rozmer posunu s žst. Martinice.
Ako jeden poznamenal: "Stavba moduliska už nie je adrenalín. Po rokoch skúšania a hľadania (skôr seba ako modulov) to už ide veľmi ľahko." Aj tak bolo. Teda ja som nevidel, ale vraveli (a verím), že večer sa už jazdilo.
Keď to mal v rukách P. Fábry z Bratislavy (ten Hôrkar je tiež dobrý, ale v niečom inom ), tak to nemohlo byť inak ako na výbornú.
Kedy začíname? Už?
Už !!!
sst. Jurajov Dvor - pripravený...
sst. Žilinka, pripravená....
Posun v Baňa Jana bol ako vždy zážitok.
žst. Konská - ukážka ako má vyzerať stanica.
Sobotné posilnenie na záverečný deň.
Kamaráti sa konečne dočkali stretnutia po roku.
Húf divákov migrujúci popri vlaku sleduje všetky chyby strojvodcu...
v sst. Žilinka bolo ako vždy čo robiť.
Aj veľkí bratia si prišli zajazdiť, ešte že mali dvojo okuliarov.
žst. Martinice na Hanné. Teším sa až to bude hotové. Martin je silný kvalitár. Ťažko sa mu rovnať.
zastávka Poluvsie. Apropo, správne zasadený modul do epochy. V dízlovej ére sa na Poluvsiansku ihlu už nemohlo horolezecky vystupovať (ľudovo povedané loziť - liepať). Vždy keď som na tejto zastávke vystupoval, tak som na nej hľadal skoby a v duchu si predstavoval pohyby po stupoch a chytoch. Všetko nám zdravého pohybu dychtivým tí ochranári zakázali. Tak som sa stal modelárom....
Mn prechádza odbočkou smerom na Porúbku, Baňu a Martinice.
V Martiniciach posun si vyskúšal každý - mladí aj mladší .
Baňa Jana - pohoda. Však som to mal niekedy doma.
A už mi motory bežia smerom na Porúbku - kde mám odvesiť jeden voz. Čo ma asi tam čaká...
Križovanie MOs s Mn v Porúbke.
Posledný rýchlik...
Ostatné a aj tieto fotografie vo väčšom rozlíšení nájdete vo Fotogalérií (Autori fotiek: gabo, Boco, DanoM).
Najbližšie akcie v roku 2010:
Váš
DanoM
K tomuto článku nebol doposiaľ priradený žiadny komentár!