Ako som sľúbil minule, dnes by som Vám rád predstavil priemysel okolo žst. Sokolnice. Je na čo pozerať. Aj takto "malá" stanica môže mať silné zastúpenie priemyslu. Veď voľakedy sa skoro všetko vozilo po koľajniciach.
V mape je žltou čiarou nakreslená vlečková trať, ktorá má celkovú dĺžku podľa merania GoogleMaps okolo 1000m. Dnes sa na nej nachádzajú 3 objekty.
Pohľad smerom k stanici. Na druhú stranu o 180 st. je náš objekt.
Čo to je? Má to aj osvetlenie - 2 lampy. Trať pokračuje smerom k zberným surovinám.
Detail. Úplne dole bola taká menšia priepusť - človek by neprepadol.
Pohľad od Cukrovaru. Koľaj vpravo ide do žst. Sokolnice.
Už viem prečo sa T211 hovorí prasiatko. Chutný ňufáčik.
Južná brána.
Severná brána.
Koľaje za severnou bránou. O čo išlo, sa už asi nedozvieme.
Smutný pohľad.
Koľaje za južnou bránou a trafostanica.
Trafostanica od hlavnej cestnej brány.
Konzoly vedenia 22kV.
Trafostanica od koľají.
Koľaje za južnou bránou od cestnej brány.
Južná brána z vnútra areálu.
Hlavná cestná brána. Strážnej služby niet. Len pár počerných domorodcov.
Váha na hlavnej cestnej bráne.
Budova vo vnútri areálu. Až dozadu areálu k možnej lokošope som sa neodvážil z dôvodu potulovania sa rôznych záhadných osôb.
Zapoměls na vlečku "rozvodna" v mezistaničním úseku Sokolnice -Chrlice , vlečka byla postavena v padesátých letech , při budování jedné ze několika základních den v ČSSR . Vlečka se obsluhuje bez uvolnění tratové koleje , v současnosti se tam jezdí jen výjmečně